Uanset om man er 14 år og skal købe det første sæt lingeri, 32 år og har brug for lingeri, der passer efter en graviditet eller 70 år og skal bruge en ny BH. Så kan Wunderwear hjælpe ...
Wunderwear bringer det bedste frem i alle kvinder - det budskab skal vi som landets største frivillige lingerikæde udbrede endnu bedre!
Vi udviklede kommunikationsstrategien med fokus på en 5D segmentering med prioritering af hvilke målgrupper Wunderwear burde koncentrere sin kommunikation og marketing indsatser omkring. Med den indsatsen skabte vi et overblik og forståelse for målgruppernes adfærd, behov, motiver, barrierer, beslutningsprocesser og til- og fravalgskriterier, som satte os i stand til at målrette kommunikationen, de gode tilbud og indsatserne fra Wunderwear.
Som full-service bureau, hjalp vi Wunderwear med:
- Digital strategi
- Permission strategi
- Mobilstrategi
- Facebook strategi
Hvilket også har omfattet
- Community management
- Udvikling af POS materiale til landets butikker
- Udvikling af film
- Udvikling af e-magasin
- Udvikling af mobilrabatkort
- Udvikling af mobilsite
- Udvikling af website