Drop salgstalen og fortæl historier...

Da vi trådte ud af biografen efter at have set Bohemian Rhapsody, kiggede min kæreste og jeg på hinanden - det første der fløj ud af munden på os begge var: WAAUUW....

Da vi kom ned i bilen røg Queen på anlægget og festen fortsatte da vi kom hjem, hvor vi brugte mere end to timer på at se gamle Queen klip på Youtube -  fra den dag, vil en Queen sang altid have en anden betydning for mig, da jeg har historien i kroppen.

Få historien om Queen og andre cases, i denne bid fra mit foredrag om det at fortælle historier:


Den følelse kender du formentlig godt, og du har også foretaget masser af køb baseret på den gode historie - det kan være:

👉 I dine tidlige år så du E.T og bagefter måtte du eje en E.T dukke

👉 Du så Arvingerne på DR, og tænke du måske skulle have styr på dit testamente

👉 Du fulgte med i "Danmarks historien" på DR, og tog en tur på museum

👉 Du måtte eje det Omega ur som Daniel Craig har på som James Bond

👉 Du sidder med en iPhone i hånden - og har købt ind på Steve Jobs historie

Den gode historie har altid langet produkter over disken, og i dag har virksomheder alle muligheder for at fortælle disse historier, men vælger alligevel at bruge millioner på irriterende reklameformater som alle hader - inklusiv dem selv. 

Jeg taler ikke om at du skal lave alle mulige kreative film, men du skal udnytte historiefortællingen til at øge din bundlinje, og det kan alle...store som små.

 

content marketing

 

Det kræver ikke kæmpe budgetter eller en masse resurser for at få succes med at fortælle historier, det kan du se at par cases på længere ned.

Det er til gengæld afgørende at du bruger tid på at sætte dig ind i, hvad dine potentielle kunder godt vil se, hvad er deres krav og adfærd og at du får styr på det fundamentale for at kunne fortælle de gode historier og ikke mindst: sikre det giver kunder i butikken

Den del kan jeg klæde dig på til, i mit nye foredrag: drop salgstalen og fortæl historie. Her lidt om det vi vil komme rundt om:

🎬 Hvor i købsrejsen skal I bruge video?

🎬 Hvad sker der på TV/streaming markedet lige nu?

🎬 Hvorfor har den gode historie altid solgt produkter (masser af cases)

🎬 Fra product placement til company placement (Canon og LEGO på Netflix)

🎬 Drop den klassiske kedelige "Om os" side og fortæl DIN historie

🎬 Skal du selv lave serier, dokumentar og film?

🎬 Masser af tips til at bruge video til pitch, job, salg, etc.

🎬 Sådan kommer du i gang - og det rette udstyr


Der er masser af tage fat på og mange FEDE cases, og jeg garantere det bliver så operationelt at alle kan komme i gang med det samme.

Det er mig der takker for en inspirerende morgen, jeg kan slet ikke stoppe idéerne siden igår😊 Eda Durnai, CabinnDet kan laves som et indlæg i jeres virksomhed, så kan jeg målrette det 100% jeres branche, men også i netværksgrupper og lign., hvor jeg gerne målretter mod deltagernes virksomheder. 

Hvis du har fået mod på mere, er du velkommen til at kontakte mig for et foredrag hos jer, eller du kan dykke ned i et par udvalgte artikler fra mine cases/blog:

Drop salgstalen og fortæl historier

Sådan fortalte jeg historier med Anders Matthesen og Stewart Stardust

Produktion af "Costa del Linse" - solgt til TV3

Dokumentar USA: hvad ville du spørge en amerikaner om?

Jeg giver dig opskriften. Om du vælger at bruge den, er op til digJeg fanges her 👇

[email protected]

tel:+4523246628

Læs også om foredraget: Sådan får du kunderne til at vælge dig

 

 

Det jeg også laver ...
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et
af ovenstående ord