Sådan får du kunderne til at vælge dig!

Hvad sker der, når en potentiel kunde bliver stimuleret til at købe et af jeres produkter eller ydelser?

👉Hvor starter de deres research
👉Hvilken rejse begiver de sig ud på
👉Hvad er deres digitale vaner, adfærd og krav til virksomheder i dag?

Når vi taler om at få succes generelt, og især på digitale medier, så handler det ikke om at opfinde den dybe tallerken, tværtimod:

Du skal gøre det du altid har gjort, men tilpas til teknologien og den adfærd som dine potentielle kunder har i dag!80% af alle salg i dag (BTB/BTC) starter på digitale medier, og det er så lige meget om de ender med at købe i en butik, online eller ringer efter en sælger, men selvom vi starter det digitalt, så har brugerne stadigvæk samme behov for hjælp, som de før fik i fysisk form.

Hvis du ikke mener I har helt styr på den digitalisering af jer, så er dette foredrag skræddersyet til at hjælpe jer i mål her - og det kræver faktisk mindre end I formentligt tror.  

I videoen her, kan du se et klip fra CUBE 2019, hvor jeg gav to digitale indspark:

 


Elendig (eller ingen) "kundeservice" på den digitale købsrejse vil koste stort på bundlinjen, og derfor er det mit primære fokus når jeg holder foredraget: Sådan får du kunderne til at vælge dig

Nedenstående er der en del links til relevante artikler og lidt video, men her lidt om hvad kommer rundt om på foredraget:

✔️ Generelt indblik i brugernes adfærd og krav i dag

✔️ Hvordan dukker i op i "det digitale callcenter"

✔️ Gør nu det du altid har gjort - digitalt

✔️ Hvorfor er "mobile first" ikke bare endnu et buzzword

✔️ Hvad gør du med de 98% der ikke køber?

✔️ Masser af konkret tips til at øge din bundlinje - nemt og hurtigt

Der er masser af tage fat på og mange FEDE cases, og jeg garantere det bliver så operationelt at alle kan komme i gang med det samme.

Du får lige en enkelt video mere at gå hjem på:

Mange tror de er homesafe med et responsive website, men da vi er mere på mobilen, handler det ikke om at tilpasse til device, men om at tilpasse til adfærd på device - og der er stor forskel:

Meget, meget interessant indlæg af Peter Schjødt, og så blev det leveret på fantastisk vis! Det var ganske enkelt skide godt!!! Henrik Mathiasen.Det kan laves som et indlæg i jeres virksomhed, så kan jeg målrette det 100% jeres branche, men også i netværksgrupper og lign., hvor jeg gerne målretter mod deltagernes virksomheder. 

Hvis du har fået mod på mere, er du velkommen til at kontakte mig for et foredrag hos jer, eller du kan dykke ned i et par udvalgte artikler fra mine cases/blog:

Sådan får du kunderne til at vælge dig

Et responsive site er ikke nok i dag til at tænke "mobile first"

Er der overhovedet brug for sælgere i dag?

Du skal være Netflix eller MobilePay i din branche

Jeg giver dig opskriften. Om du vælger at bruge den, er op til digJeg fanges her 👇

[email protected]

tel:+4523246628

Læs også om foredraget: Drop salgstalen og fortæl historier

 

 

Det jeg også laver ...
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et
af ovenstående ord