I denne artikel er video om emnet længere nede👇
Selvom op mod 95% af dine kunder starter på digitale når de er stimuleret til at købe dit produkt eller ydelse, så er det de færreste virksomheder der løbende sætter sig ned og siger:
Den korteste vej til en langt bedre digital bundlinje, er at flytte fokus fra at få en masse potentielle kunder i butikken, til at se på, hvordan vi får langt mere ud af dem som allerede er der!
Ja - det giver mening ik?
Men hvor stort er jeres fokus på det?
Se med i denne video, hvor jeg dykker ned i det emne, og giver mit bud på, hvorfor Bilka har den gyldne opskrift og hvordan du ret nemt kan kopiere den 👇
Håber videoen gav lidt god inspiration og ikke mindst: motivation til at dykke ned i jeres website. Jeg har også lavet en video hvor jeg fortæller mere om hvordan jeg arbejder med disse digitale servicetjek - og hvad det koster.
Hvis du kunne lide artiklen og har mod på meget mere digital inspiration med fokus på digitale kunderejser, digitalisering og ikke mindst: det mobile medie
...så er du velkommen til at følge med her:
👉 Linkedin - her er jeg mest aktiv, med opslag 3-4 gange om ugen
📱 Podcast - jeg har to podcast, en om digitale kunderejser og en om mobilen
✍️ Blog - på min blog er der masser af digital inspiration og mange cases
Derudover har jeg mit nyhedsbrev, så hvis du vil have masser af konkrete cases og digital inspiration direkte i din inbox, så kan du få det her ⭐️
Hvis du tænker I godt kunne bruge et digitalt indspark i jeres netværksgruppe, konference, ledergruppe, bestyrelse eller målrettet i jeres virksomhed, så kan du læse mere om mine foredrag her.
Mobil: tel:+4523246628
Tak for din tid, jeg ved den er værdifuld 🙏
Hilsen Peter Schjødt, digital atlet