Hvis jeg skal nævne én markant ændring hos BTB indkøberne i dag, så er det at de ikke gider holde i nærheden af samme antal møder, som de gjorde for 5 år siden, og det betyder også at de bruger meget mere tid på at foretage research på digitale medier, i håbet om at kunne skære det ned til et relevant og kvalificeret møde.
Det tog jeg konsekvensen af, og det krævede (og kræver) hårdt arbejde, men i dag giver det ikke bare flere kvalificerede kundemøder, det giver mig også en mulighed for at dele langt flere af mine tanker til det at arbejde med digitale medier, og forhåbentlig give lidt god inspiration til mit netværk - og den del af mit arbejde er jeg håbløst forelsket i 😍
Jeg har klippet en kort film sammen fra et af mine foredrag, hvor jeg fortæller lidt om hvordan jeg har arbejdet med at digitalisere mig selv, med fokus på at bruge LinkedIn - hvis du har lyst til at se den.
Hvis du kunne lide artiklen og har mod på meget mere digital inspiration med fokus på digitale kunderejser, digitalisering og ikke mindst: det mobile medie
...så er du velkommen til at følge med her:
👉 Linkedin - her er jeg mest aktiv, med opslag 3-4 gange om ugen
📱 Podcast - jeg har to podcast, en om digitale kunderejser og en om mobilen
✍️ Blog - på min blog er der masser af digital inspiration og mange cases
Derudover har jeg mit nyhedsbrev, så hvis du vil have masser af konkrete cases og digital inspiration direkte i din inbox, så kan du få det her ⭐️
Hvis du tænker I godt kunne bruge et digitalt indspark i jeres netværksgruppe, konference, ledergruppe, bestyrelse eller målrettet i jeres virksomhed, så kan du læse mere om mine foredrag her.
Mobil: tel:+4523246628
Tak for din tid, jeg ved den er værdifuld 🙏
Hilsen Peter Schjødt, digital atlet