Hvordan kan jeg hjælpe dig?

Hvis jeg skal gå lige til stålet, så kan jeg hjælpe med at forstå hvad der sker, når en potentiel kunde bliver stimuleret til at købe et af dine produkter/ydelser:

👉 hvad gør de som det allerførste - og hvordan dukker du op her?
👉 hvilken rejse begiver de sig ud på?
👉 hvad er deres adfærd og krav til dig?
👉 hvordan opnår du bedste konverteringer
👉 hvad gør du med de 98% der ikke køber/kontakter
👉 hvordan optimere du trafik fra nye og eksisterende kunderAt forstå den digitale købsrejse, er afgørende for om det er jer eller jeres konkurrenter der løber med ordren - potentielle kunder er benhårde, men nemme at gøre glade!

Jeg afholdte to foredrag til CUBE 2019, hvor en del efterfølgende spurgte hvad det egentlig er jeg laver, og det kan jeg godt forstå, da mine foredrag ikke har fokus på at sælge mig, men om at give et stort læs digital inspiration. Det fik mig dog til lige at uddybe da jeg kom hjem, så det kan du se her:

Hvis du ikke dukker op i det "digitale callcenter" - så kommer du slet ikke i spil. Det forklarer jeg her i videoen på 1 minut:


Der bliver brugt MANGE (dumme) millioner af kroner på markedsføring der skal trække nye kunder i butikken, men ekstremt få penge på at forstå hele den digitale rejse som en potentiel kunde begiver sig ud på, når de er blevet stimuleret til at købe et af dine produkter.
Der ikke så meget bullshit - det er fundamentet for at kunne drive en virksomhed i dag!Har I brug for at få styr på den digitale købsrejse?

Du er velkommen til at læse min artikel om den digitale købsrejse, eller smutte forbi min blog, hvor der er mange artikler om det emne - og mange andre.

Du samler relevante personer i din virksomhed, og så kommer jeg forbi og giver et uforpligtende digitalt indspark, med flg. fokus:

✔️ I får et indblik i brugernes generelle krav og adfærd på digitale medier i dag

✔️ Jeg gennemgår hele købsrejsen - 100% målrettet jeres virksomhed og branche

✔️ Vi taler om digitalisering af jeres produkter, ydelser og sælgere

✔️ I får minimum 5 helt konkrete tips, der kan øge jeres bundlinje fra dag ét

✔️ Jeg giver min anbefaling til hvordan I får styr på jeres digitale fundament

Mit mål med disse virksomhedsindlæg er ret simpelt: jeg vil have I forlader lokalet med en AHA oplevelse og en intern snak om at der faktisk ikke skal meget til, for at I står langt skarpere på digitale medier, og kan mærke det på bundlinjen.

Hvis du allerede nu tænker: yes, hvornår kan vi mødes, så send mig en mail eller ring:

[email protected]
23 24 66 28 

Vil du lige dykke lidt mere ned i hvem jeg er og hvordan jeg tænker, så er min BLOG nok det bedste sted, eller du kan kaste dig over min artikel om den digitale købsrejse

Håber vi ses derude 🏃

"Det var virkelig en øjenåbner. Peter lægger ikke fingrene imellem, og han viste os med et glimt i øjet, hvor mange “fejl” vi lavede og det blev til et indlæg med en god dialog om udnyttelse af de eksisterende kontaktpunkter, målgrupper, konverteringer, digitale kroge, etc. Det har løftet vores online tilstedeværelse og resultater. Jeg kan varmt anbefale Peter, han er nede på jorden, meget engageret og dygtig. Hans skarpe øjne ser, hvor du som virksomhed kan optimere din forretning uden nødvendigvis at skulle investere i en masse nyt” Maiken Friborg, Konica Minolta.

 

Det jeg også laver ...
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et
af ovenstående ord