Værdien af tilfredse kunder er uvurderligt, og et afgørende mål for mig. Her et udvalg af, hvad kunderne siger om samarbejdet med mig.

Når jeg har brug for en ekstern underviser/oplægsholder til at fortælle om digital strategi har jeg ringet til Peter. Han har fingeren på pulsen og møder altid velforberedt op med nye konkrete eksempler. Samtidig er han en engageret foredragsholder, der får de studerende til at lytte efter – lige fra de helt unge på kommunikationsuddannelsen til de ældre studerende på andre uddannelser. En stor anbefaling herfra.
Søren Prehn, Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Peter er en fantastisk foredragsholder, der gerne deler ud af sin store viden om den digitale verden. Med afsæt i konkrete cases formår han at formidle en strøm af konkrete og helt-nede-på-jorden råd til, hvordan store som små organisationer kan drage nytte af alt fra mobilsites til Facebook. Jeg kan på det varmeste anbefale Peter, hvis din organisation har brug for inspiration til at arbejde professionelt med digitale medier.
Anne J. Pøhl, GymDanmark
Peter Schjødt fra plead er lige nøjagtig så vidende på sit felt og så konkret og ukompliceret, at hans foredrag, seminar eller workshops både er underholdende og undervisende – det hele er meget nemmere at huske, når der også er lidt humor eller uhøjtidelighed over sådan et 3 timers seminar.
Susanne Kier, Speakers Club
Peter er en forrygende foredragsholder. Han er dedikeret og passioneret, og møder op velforberedt. Uanset hvilken branche du befinder dig, om du kommer fra en stor organisation eller kun er dig selv, kan du drage stor nytte af Peters guldkorn vedr. digital markedsføring som han glædeligt øser ud af. Har du brug for inspiration og et professionelt skub - så er Peter eksperten at kontakte.
Anne Ravndal, Furesø Erhvervsforening
Genialt godt. Det var Peter Schjødts indlæg på hvidevarebranchens Branchedag 2012 den 26. april 2012. Fart på, energi, klart budskab. Noget mine medlemmer straks kunne tage aktion på. Peter er sådan en, der ændrer verden – og han kan tage æren, når hvidevarebranchen får mobile hjemmesider lidt hurtigere end naboerne.
Henrik Egede, Direktør FEHA
En gang om året afholder vi seminar for vores største kunder. Her er vi altid på jagt efter inspirerende oplægsholdere, som kan motivere vores kunder. De er selvstændige håndværksmestre og kan være svære at fange, når det handler om andet end lambdaværdier, dampspærre og sætningstest. Men Peter formår at sætte scenen med sin uhøjtidelige facon og engagement og får sit budskab ud, så vores kunder tydeligt kan se pointen i, at vi skal blive skarpere, når vi kommunikerer på digitale medier. Der var i evalueringsskemaerne meget stor ros til Peter fra samtlige af vores kunder den dag
Rikke Henningsen Herrguth, Papiruld Danmark
Som inspirator til det nye mobile og digitale marked, er Peter meget stærk, og han lægger op til eftertanke og åbner nye, brugbare vinkler til måder at nå kunder og forbrugere på.
Susanne Bonfils, Center for Ledelse
Vi havde i juni 2015 en samling med alle LokalBolig-kædens indehavere og engagerede i den forbindelse Peter Schjødt. Målet var at få nogle indspark til hvorfor det er nødvendigt at gøre tingene anderledes end ”i de gode gamle dage”, så vi bruger markedsføringskronerne bedst muligt på den digitale platform. Peter har stor indsigt i hvad der rører sig og fik hele forsamlingen med. Ejendomsmæglere er pr. definition meget, meget konservative i deres tilgang til tingene og det var derfor befriende at få rodet lidt rundt i gryden og sat nye tanker i gang. Den største ros fra tilhørere til en indlægsholder som kommer med proaktive forslag er vel: ”Hvornår kan du gå i gang?" Og det skete hos os.
Christian M. Andersen, LokalBolig A/S
Vi havde Peter Schjødt som indlægsholder til et fagligt netværksmøde, hvor han skulle gøre gruppen klogere på QR koder – det lykkedes. Udover, at vi fik en masse brugbar og konkret viden om, hvordan man bruger QR koder og hvilke faldgruber, der er værd at undgå – så fik vi også indsigt i fordele og ulemper ved at anvende mobilsites kontra Apps. Alt dette fortalt på en måde – så selv novicer gik derfra med en viden, der udover at kunne kvalificere strategien inden for mobile marketing – også gav viden, der nemt kunne omsættes i konkrete aktiviteter.
Rikke Sander Matjeka, IAA
Vi blev, hos Konica Minolta, introduceret for Peter Schjødt, for efterhånden mange år siden. Det var virkelig en øjenåbner. Peter lægger ikke fingrene imellem når han taler med potentielle kunder. Han viste os med et glimt i øjet, hvor mange ”fejl” vi lavede på f.eks. vores hjemmeside og det var netop det, og hans store engagement, vi faldt for. Det blev til en længere snak om udnyttelse af de eksisterende kontaktpunkter man har med sine kunder, konvertering og digitale kroge. Med Peters hjælp har Konica Minolta fået udviklet et online profilmagasin, en kommunikationsstrategi, et mobilsite og et kampagnesite. Det har løftet vores online tilstedeværelse og givet gode resultater. Jeg kan varmt anbefale Peter. Han er nede på jorden, meget engagerede og dygtig. Hans skarpe øjne ser, hvor du som virksomhed kan optimere din forretning uden nødvendigvis at skulle investere i en hel masse nyt. Samtidig får du kompetent støtte til at møde dine kunder der, hvor de er, nemlig på nettet og mobilen.
Majken Friborg, Konica Minolta Business Solutions Denmark a/s
Peter leverede en pragt præstation på viden og formidling. Sjældent er vi som Team blevet så inspireret og opsat på at ændre strategier – digitale strategier. Vi blev blæst bagover, taget med på en opdagelsesrejse i det digitale univers og beriget med ny viden, nye værktøjer der skubber til vores vejledningsfaglighed. Peter du har en gave som formidler, du er troværdig omkring dine budskaber og spreder energi i rummet – tak for den digitale vitaminindsprøjtning
Morten Rasmussen, UVV Køge Bugt
I Holbæk Erhvervsforum afvikler vi løbende en lang række arrangementer med det fælles formål, at give vores lokale erhvervsfolk den nyeste viden – som umiddelbart kan omsættes til handlinger i hverdagen. Og netop den ambition levede Peters oplæg om QR-koder, apps og mobilesites til fulde op til. Oplægget blev leveret med veloplagthed og med appel til en deltagerskare som spændte vidt – fra novicer til fagfolk med stor erfaring udi den digitale verden. Men ikke desto mindre fik alle en masse med hjem; blandt andet mod på og ideer til at udnytte de digitale muligheder endnu bedre.
Bodil Islann, Holbæk Erhvervsforum
Dette testimonial, er fra mit tidligere bureau: youneed:us: Siden 2012 har vi brugt youneed:us’ kompetencer indenfor den digitale markedsføring, men også som full-service bureau. Vi har oplevet et bureau og en medarbejderstab, der både er kompetente sparringspartnere og dygtige håndværkere. Netop dette ser vi som en stor styrke ved youneed:us, da vi har brug for alt både fra strategisk planlægning til mindre grafiske opgaver. Indenfor det digitale område har vi bl.a. samarbejdet om at skabe vores strategi på området, en mobilshop, film og en række e-magasiner. Alt sammen processer og projekter, der har styrket relationen til vores kunder, men også øget salget. En anden vigtigt styrke ved youneed:us er at de meningsløse led er skåret fra. Vi har direkte kontakt til den medarbejder, der sidder med opgaverne, hvilket gør arbejdsgangen nem og overskuelig.
Camilla Kjær Breilev, Gouda
Dette testimonial, er fra mit tidligere bureau: youneed:us: youneed:us har lavet en online kommunikationsstrategi for den frivillige lingerikæde Wunderwear og har siden starten af 2013 været ansvarlig for at udbygge og vedligeholde en aktiv facebook side samt lave og udsende nyhedsmails til kædens kunder. youneed:us har skubbet til vores traditionelle måde at drive markedsføring på, og vi har nu omlagt markedsføringsindsatsen, så den i højere grad end tidligere fokuserer på at fastholde eksisterende kunder og inddrage online kommunikationsplatforme. Forbrugerne søger i stigende grad information og inspiration på internettet inden de shopper. Vi har i gennem længere tid haft brug for at styrke vores online tilstedeværelse, så vi er synlige for kunderne både før, under og efter købsbeslutningen. Og det er her youneed:us kommer ind i billedet. Vi søgte en samarbejdspartner, der kunne rådgive os og bistå i udviklingen af en online kommunikationsstrategi og efterfølgende hjælpe os med at føre denne ud livet – og det fandt vi. Som et led i den overordnede kommunikationsstrategi har youneed:us udviklet og produceret et mobilsite, digitale rabatkort, et onlinekatalog, reklamefilm samt styling videoer til Wunderwear. Vi ønskede, at være der, hvor vores kunder er – at kunne give dem inspiration og mulighed for involvering, og med de nye tiltag har vi sammen med youneed:us taget de første skridt mod dette mål.
Christina Christensen, Wunderwear
Dette testimonial, er fra mit tidligere bureau: youneed:us: Øge frekvens hos brugergruppen og få positioneret Castus som værende delen af det sunde mellemmåltid og delen af den sunde madpakke samt fokus på dialog med vores brugergruppe var målsætningen, da vi i 2012 bevægede os ud i en ny markedsføring via digitale medier og især Facebook. youneed:us har været sparringspartner fra dag 1 og har været med til at skabe vores digitale univers. Vi har de seneste år øget salget af frugtstænger markant – ikke via flere forbrugere, men ved at øge frekvens i nuværende målgrupper, hvilket er et tegn på, at den digitale strategi har båret frugt. Vi sætter stor pris på samarbejdet med youneed:us, der altid er et skridt foran i forhold til udviklingen på de sociale medier. De er fantastiske samarbejdsparterne, der ikke kun arbejder ud fra brief fra os, men også løbende tager initiativ til videre udvikling af Castus. De har dybdegående viden om vores produkt og overordnede strategi og sammenholder dette med deres ekspertise inden for sociale medier – dermed får vi løbende de bedst mulige forudsætninger for videre udvikling af Castus på de sociale medier. Sidst men ikke mindst sætter vi stor pris på deres altid positive og hjælpsomme medarbejdere.
Mette Littrup, Castus
"Peter kom med så meget ny indsigt og viden, og det var praktisk, håndterligt og anvendeligt – lige til at have i håndtasken på mobilen"
Mette Grovermann, Isobro
Skal vi mødes?
Det jeg også laver ...
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et
af ovenstående ord