Siden 2010 har jeg optimeret digitale bundlinjer og kunderejser for virksomheder som LEGO, Konica Minolta, Røde Kors, Movia, COOP, Deloitte og en masse andre virksomheder.
I denne video fortæller jeg mere om "Det digitale servicetjek" - jeg skal advare, den er på 16 min., men det er bare vigtigt for mig, at du præcis ved hvad du får.
Jeg viser et par helt konkrete cases - også hvordan et logo og en tekst øgede konverteringsraten med 183%
Har du ikke tid til film, så scroll ned og læs mere 😁
Hvad består et digitalt servicetjek af, og hvordan foregår det?
✅ Brief
Jeg starter med et kort brief fra virksomheden, hvor jeg får lidt indsigt i deres produkter, ydelser, målgrupper, etc.
Derudover får jeg adgang til Google Analytics (hvis de har det) og anden relevant data
✅ Gennemgang af websitet
Jeg begynder nu en gennemgang af hele virksomhedens website, og kan jeg se i Google Analytics, at der kommer flere brugere via mobilen, så tager det udgangspunkt i det device, men jeg ser selvfølgelig også på desktop.
Jeg kommer hele vejen rundt om alt:
👉 Er indholdet det rette i forhold til at hjælpe og inspirere brugerne, som vi ved er et krav fra deres side, og det vigtigste i forhold til optimale konverteringer og placeringer på Google og YouTube
👉 Har I det rette indhold der udviser faglighed og dermed skaber tillid - vigtigt for alle, men især for BTB virksomheder
👉 Er der styr på en friktionsløs struktur og navigation, helt generelt, men især på det mobile medie, hvor det er meget svært at konvertere og fastholde brugerne
👉 Hvordan ser et købs eller bookingflow ud? Er det nemt, giver det mening, er der de rette afmeldinger og flows, etc.
👉 Er der styr på alle små og vigtige detaljer i forhold til konverteringer, udnyttelse af skærme, etc.
👉 Hvor gode er I til at sætte en "digital krog", og dermed opbygge værdifulde permissions
Kort sagt, jeg gennemgår alle detaljer på jeres website, med det mål at sikre bedre konverteringer og generelt styrke jeres brand!
✅ Tilbagemeldingen til jer
Når jeg har gået jeres website igennem, så laver jeg en video, hvor jeg gennemgår alt hvad jeg er stødt på, og kommer med forslag til helt konkrete tiltag I kan gå i gang med, og det bliver i en prioriteret form.
Jeg har hjulpet mange virksomheder med optimering af digitale kunderejser, og det er klart optimering af websitet der er det mest effektive og samtidig kræver det ikke et stort budget!
✅ Hvad koster det?
Prisen på et digitalt servicetjek afhænger af størrelsen på dit website/webshop, men typisk vil en pris være på mellem kr. 10.000 og kr. 15.000 + moms, og det er penge du hurtigt har tjent hjem.
Når først du har optimeret det som giver bedst mening for jer, så er det en langvarig effekt, uden brug af flere resurser (man kan dog altid optimere).
Skal dit website have et servicetjek? 🛠🪚🪛
Så er du velkommen til at tage fat i mig, så kan vi tage en snak om det hele.
Mobil: tel:+4523246628
Vil du lige lære mig lidt bedre at kende, så kan jeg anbefale nedenstående:
Hvis du vil se lidt video fra mine foredrag, så kan du se det på denne side
Hvis du vil have mere inspiration - så her hvad jeg kan tilbyde:
Min nye podcast, Mobil-Strategi, der udelukkende handler om mobilen
Min podcast, Den Digitale Rodekasse, der har fokus på den digitale købsrejse
LinkedIn - hvor jeg er mest aktiv og deler ud af min viden
Foredrag - jeg har afholdt mere end 300 foredrag hos virksomheder, i netværksgrupper, etc.
Du kan også få alt direkte i din mail, ved at tilmelde dig mit nyhedsbrev:
Hilsen Peter Schjødt, digital atlet