Forside Blog Digitale kunderejser Foredrag Cases Digitalt servicetjek Testimonials Nyhedsbrev Podcast Om mig

2024 Copyright © Plead

Kan et simpelt logo og en kort tekst øge konverteringsraten med 183% 🔥💰

Et digitalt servicetjek af dit website, er uden sammenligning hurtigste vej til en øget bundlinje!

Siden 2010 har jeg optimeret digitale bundlinjer og kunderejser for virksomheder som LEGO, Konica Minolta, Røde Kors, Movia, COOP, Deloitte og en masse andre virksomheder. 

Al den viden, erfaring og best practice, har jeg samlet i det produkt jeg kalder et digitalt servicetjek, og dermed gjort det tilgængeligt for alle virksomheder, som vil øge deres digitale bundlinje!

I denne video fortæller jeg mere om "Det digitale servicetjek"  - jeg skal advare, den er på 16 min., men det er bare vigtigt for mig, at du præcis ved hvad du får. 

Jeg viser et par helt konkrete cases - også hvordan et logo og en tekst øgede konverteringsraten med 183%


Har du ikke tid til film, så scroll ned og læs mere 😁

 

 

 

Hvad består et digitalt servicetjek af, og hvordan foregår det?

✅ Brief


Jeg starter med et kort brief fra virksomheden, hvor jeg får lidt indsigt i deres produkter, ydelser, målgrupper, etc. 

Derudover får jeg adgang til Google Analytics (hvis de har det) og anden relevant data


Gennemgang af websitet


Jeg begynder nu en gennemgang af hele virksomhedens website, og kan jeg se i Google Analytics, at der kommer flere brugere via mobilen, så tager det udgangspunkt i det device, men jeg ser selvfølgelig også på desktop. 


Jeg kommer hele vejen rundt om alt:


👉 Er indholdet det rette i forhold til at hjælpe og inspirere brugerne, som vi ved er et krav fra deres side, og det vigtigste i forhold til optimale konverteringer og placeringer på Google og YouTube

👉 Har I det rette indhold der udviser faglighed og dermed skaber tillid - vigtigt for alle, men især for BTB virksomheder

👉 Er der styr på en friktionsløs struktur og navigation, helt generelt, men især på det mobile medie, hvor det er meget svært at konvertere og fastholde brugerne

👉 Hvordan ser et købs eller bookingflow ud? Er det nemt, giver det mening, er der de rette afmeldinger og flows, etc. 

👉 Er der styr på alle små og vigtige detaljer i forhold til konverteringer, udnyttelse af skærme, etc. 

👉 Hvor gode er I til at sætte en "digital krog", og dermed opbygge værdifulde permissions


Kort sagt, jeg gennemgår alle detaljer på jeres website, med det mål at sikre bedre konverteringer og generelt styrke jeres brand!


Tilbagemeldingen til jer


Når jeg har gået jeres website igennem, så laver jeg en video, hvor jeg gennemgår alt hvad jeg er stødt på, og kommer med forslag til helt konkrete tiltag I kan gå i gang med, og det bliver i en prioriteret form. 

Jeg sender denne video til jer, og så er det jer der skal have arbejdshandskerne på 🔥


Jeg har hjulpet mange virksomheder med optimering af digitale kunderejser, og det er klart optimering af websitet der er det mest effektive og samtidig kræver det ikke et stort budget!


Hvad koster det?


Prisen på et digitalt servicetjek afhænger af størrelsen på dit website/webshop, men typisk vil en pris være på mellem kr. 10.000 og kr. 15.000 + moms, og det er penge du hurtigt har tjent hjem. 


Når først du har optimeret det som giver bedst mening for jer, så er det en langvarig effekt, uden brug af flere resurser (man kan dog altid optimere).


Skal dit website have et servicetjek? 🛠🪚🪛


Så er du velkommen til at tage fat i mig, så kan vi tage en snak om det hele. 

 

[email protected]

Mobil: tel:+4523246628



Vil du lige lære mig lidt bedre at kende, så kan jeg anbefale nedenstående:


Hvis du vil se lidt video fra mine foredrag, så kan du se det på denne side


Hvis du vil have mere inspiration - så her hvad jeg kan tilbyde:


Min nye podcast, Mobil-Strategi, der udelukkende handler om mobilen

Min podcast, Den Digitale Rodekasse, der har fokus på den digitale købsrejse

LinkedIn - hvor jeg er mest aktiv og deler ud af min viden

Foredrag - jeg har afholdt mere end 300 foredrag hos virksomheder, i netværksgrupper, etc. 

Du kan også få alt direkte i din mail, ved at tilmelde dig mit nyhedsbrev:

 

Hilsen Peter Schjødt, digital atlet





 

 

3 udvalgte artikler fra min blog
Målet er, at skabe et arkiv af operationelle artikler der skal styrke din bundlinjen 💰

Buzzword
Det digitale buzzword bingo kan blive dyrt for dig
Bliver du også nemt begejstret når du lander i et digitalt bingo spil?
Mobil
En lille detalje der skal pushe til brugernes adfærd på mobilen 📱
Konverteringer på mobilen er blevet halveret, her et lille tip til den del!
Foredrag
Sådan ser en genial og gennemført digital kunderejse ud 🔥
Lige meget hvilken branche du er i, så er der guldkorn at hente i denne case!
Jeg er din atlet i den digitale verden
Følg mig på LinkedIn, book et foredrag, bliv inspireret på min blog eller tilmeld dig mit nyhedsbrev 👇

Linkedin
LinkedIn - mit favorit medie og her jeg er mest aktiv
Jeg laver ca. 2-4 ugentlig post på Linkedin, kun med inspiration der skal styrke din digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag i jeres virksomhed, netværksgruppe eller event
Jeg har afholdt mere end 300 foredrag om digitalisering og den digitale købsrejse - og elsker at inspirere!
blog
Den digitale rodekasse - min blog og podcast
Det er min legeplads, jeg brænder for at formidle digital viden, der skal inspirere og motivere til digital succes!
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et af ovenstående ord. Peter Schjødt, digital atlet