Fakta er, at langt de fleste oplever deres konverteringsrater på mobilen rasler ned, og det er der mange årsager til.
I bund og grund handler det om, at forstå hvad brugerne kommer efter, og så gøre det nemt for dem at nå i mål - og det gør du ikke med den klassiske burgermenu på mobilen. Det betyder ikke du skal droppe den, men du skal hive indhold ud af den.
Du vil også se en case med Interflora, som trods et kæmpe site, ikke har en menu på mobilen ⭐️🎯
Hop med ind på dette webinar, så får du mit bud på det at arbejde med menuer på mobilen:
Hvis du kunne lide artiklen og har mod på meget mere digital inspiration med fokus på digitale kunderejser, digitalisering og ikke mindst: det mobile medie
...så er du velkommen til at følge med her:
👉 Linkedin - her er jeg mest aktiv, med opslag 3-4 gange om ugen
📱 Podcast - jeg har to podcast, en om digitale kunderejser og en om mobilen
✍️ Blog - på min blog er der masser af digital inspiration og mange cases
Derudover har jeg mit nyhedsbrev, så hvis du vil have masser af konkrete cases og digital inspiration direkte i din inbox, så kan du få det her ⭐️
Hvis du tænker I godt kunne bruge et digitalt indspark i jeres netværksgruppe, konference, ledergruppe, bestyrelse eller målrettet i jeres virksomhed, så kan du læse mere om mine foredrag her.
Mobil: tel:+4523246628
Tak for din tid, jeg ved den er værdifuld 🙏
Hilsen Peter Schjødt, digital atlet