Forside Det jeg laver Blog Foredrag Cases Digitalt servicetjek Testimonials Nyhedsbrev Podcast Om mig

2024 Copyright © Plead
Deco farver
3. februar 2021

DECO farver får 41.300 gratis kliks fra Google hver måned

...og kan gøre som dem, uden det kræver et stort budget eller en masse resurser

Måske du så Løvens Hule og var imponeret over Jesper og Brian, som har udfordret en etableret branche med stor succes og nu også med en stor investering fra løverne.


Hvorfor skal du bruge 36 min. på at se nedenstående video🤷‍♂️


👉 Et vigtigt element i deres succes kan du ret nemt lade dig inspirere af, og i denne video får du mit bud på, hvordan du kan gå efter at få minimum 41.300 gratis kliks fra Google, og dermed optimere din digitale bundlinje!


Der findes reelt set kun to målgrupper du skal fokusere på: de aktivt søgende og de passive!


Den vigtigste af de to målgrupper er de aktivt søgende, for de er så langt nede i tragten, at de formentlig har besluttet sig for at købe dit produkt eller ydelse, spørgsmålet er så bare om det skal være hos dig?


Det gode er, at langt de fleste vil starte på Google eller YouTube (ligesom dig), og faktisk er det sådan at 60% af al trafik til websites i verden kommer fra Google - altså dem som er aktivt søgende...kun 6% kommer fra sociale medier, altså de passive!

Deco Farver er ekstremt stærke på de aktivt søgende, og det er en stor del af deres succes, for deres maling er ikke bedre end andres. Hvad de præcist gør godt, kan du se i nedenstående video.



Nederst på siden er link til en analyse af 3,25 milliarder website besøg og hvor trafikken kommer fra, men du kan jo se i din Google Analytics hvor de kommer fra.

 

Hvis du er på din mobil og godt vil have link til denne artikel sendt til din mail, så udfyld nedenstående og jeg sender det til dig. (du bliver ikke tilmeldt noget nyhedsbrev eller andet)

Tak, jeg har sendt link til dig. Peter Schjødt

 

Nu skal jeg ikke spoile for meget, men jeg kan godt afsløre, at det er ret åbenlyst hvorfor de kunne tage kampen op mod de store som Dyrup og Silvan!

Det bliver en rejse på 36 min., så du kan godt lige smutte i køkkenet og tanke op, men jeg lover det bliver en meget operationel rejse, hvor du helt konkret får den vigtigste ingrediens til at få succes på digitale medier 👇

 


Tak fordi du læste med - husk dit digitale fundament er den digitale købsrejse, det er her det hele starter!


Se analyse af 3,25 milliarder websites og hvor trafikken kom fra


digital kunderejse


Hvis du kunne lide artiklen og har mod på meget mere digital inspiration med fokus på digitale kunderejser, digitalisering og ikke mindst: det mobile medie


...så er du velkommen til at følge med her:


👉 Linkedin - her er jeg mest aktiv, med opslag 3-4 gange om ugen

📱 Podcast - jeg har to podcast, en om digitale kunderejser og en om mobilen

✍️ Blog - på min blog er der masser af digital inspiration og mange cases

Derudover har jeg mit nyhedsbrev, så hvis du vil have masser af konkrete cases og digital inspiration direkte i din inbox, så kan du få det her ⭐️
 

 

Hvis du tænker I godt kunne bruge et digitalt indspark i jeres netværksgruppe, konference, ledergruppe, bestyrelse eller målrettet i jeres virksomhed, så kan du læse mere om mine foredrag her.

 

[email protected]

Mobil: tel:+4523246628

 

Tak for din tid, jeg ved den er værdifuld 🙏

Hilsen Peter Schjødt, digital atlet 

3 udvalgte artikler fra min blog
Målet er, at skabe et arkiv af operationelle artikler der skal styrke din bundlinjen 💰

Buzzword
Det digitale buzzword bingo kan blive dyrt for dig
Bliver du også nemt begejstret når du lander i et digitalt bingo spil?
Mobil
En lille detalje der skal pushe til brugernes adfærd på mobilen 📱
Konverteringer på mobilen er blevet halveret, her et lille tip til den del!
Foredrag
Sådan ser en genial og gennemført digital kunderejse ud 🔥
Lige meget hvilken branche du er i, så er der guldkorn at hente i denne case!
Jeg er din atlet i den digitale verden
Følg mig på LinkedIn, book et foredrag, bliv inspireret på min blog eller tilmeld dig mit nyhedsbrev 👇

Linkedin
LinkedIn - mit favorit medie og her jeg er mest aktiv
Jeg laver ca. 2-4 ugentlig post på Linkedin, kun med inspiration der skal styrke din digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag i jeres virksomhed, netværksgruppe eller event
Jeg har afholdt mere end 300 foredrag om digitalisering og den digitale købsrejse - og elsker at inspirere!
blog
Den digitale rodekasse - min blog og podcast
Det er min legeplads, jeg brænder for at formidle digital viden, der skal inspirere og motivere til digital succes!
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et af ovenstående ord. Peter Schjødt, digital atlet