Forside Blog Det jeg laver Foredrag Cases Digitalt servicetjek Testimonials Nyhedsbrev Podcast Om mig

2025 Copyright © Plead
Fladt dæk
14. februar 2022

Det burde være en simpel købsrejse!

Men....det forholdt sig lidt anderledes i virkeligheden

Du kan bruge en masse penge og resurser på annoncering, sociale medier, nyhedsbreve, podcast, etc., men hvis du ikke står skarpt, når jeg begynder at hive pengene op af lommen, så har alt det ikke den store værdi!


🙋‍♂️ I denne artikel gennemgår jeg, på video, min digitale købsrejse - og der er inspiration at hente, ligemeget hvilken branche du er i. 

Vi ved, at op mod 95% af de aktivt søgende starter digitalt når de er stimuleret til at købe dit produkt eller din ydelse - og vi ved også, at de er utålmodige!


Heldigvis er biler så intelligente i dag, at de kan fortælle når der er fare på færde, og det gjorde min bil forleden, da den fortalte, at mit dæktryk på det ene hjul var for lavt. 


Jeg starter selvfølgelig med at få luft i det, og håber alt er godt. Det var det ikke!


I dag er det så mandag, og jeg har et møde i morgen formiddag i Nordsjælland, så jeg skal have lappet mit dæk - i dag. 


Jeg gør som langt de fleste aktivt søgende: jeg starter på Google 🎯


Hvis man er i dækbranchen, så skal man selvfølgelig kende til den aktive stimulering som potentielle kunder kan ende i, og for dækbranchen kan det være:


👉 Jeg skal skifte til vinter/sommerdæk

👉 Mine dæk er slidte, de skal skiftes

👉 Jeg vil godt have nye lidt mere lækre dæk


...og så som i mit tilfælde: mit dæk er fladt og det skal skiftes!


Der kan være forskel på den situation som den aktivt søgende er i, hvis mine dæk er slidte, så er det ikke en haster, men i mit tilfælde er det en haster, så det skal de selvfølgelig vide i forhold til deres digitale indsatser. 


Helt basalt så handler det om to ting:


🎯 Dukker vi op der hvor Peter starter?

🎯 Har vi gjort det nemt for Peter?


Det er hvad jeg tester i denne video, og selvom du ikke er i dækbranchen, så det det same same for stort set alle brancher (også BTB). 


Se med på min rejse i videoen her:

 

  

digital kunderejse


Hvis du kunne lide artiklen og har mod på meget mere digital inspiration med fokus på digitale kunderejser, digitalisering og ikke mindst: det mobile medie


...så er du velkommen til at følge med her:


👉 Linkedin - her er jeg mest aktiv, med opslag 3-4 gange om ugen

📱 Podcast - jeg har to podcast, en om digitale kunderejser og en om mobilen

✍️ Blog - på min blog er der masser af digital inspiration og mange cases

Derudover har jeg mit nyhedsbrev, så hvis du vil have masser af konkrete cases og digital inspiration direkte i din inbox, så kan du få det her ⭐️
 

 

Hvis du tænker I godt kunne bruge et digitalt indspark i jeres netværksgruppe, konference, ledergruppe, bestyrelse eller målrettet i jeres virksomhed, så kan du læse mere om mine foredrag her.

 

[email protected]

Mobil: tel:+4523246628

 

Tak for din tid, jeg ved den er værdifuld 🙏

Hilsen Peter Schjødt, digital atlet 

Jeg bygger fundamentet for digital succes!
...og mapping af digitale kunderejser er udgangspunktet 👉📱

Digitale kunderejser
80-90% starter kunderejser digitalt!
Har du styr på brugernes adfærd og krav på digitale kunderejser?
Mobil
70% af al digital trafik kommer i dag via mobilen 📱
For langt de fleste virksomheder vil det halverer deres digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag: digitale kunderejser, mobilen og digitalisering
Skal jeg inspirere jeres virksomhed, netværksgruppe eller konference?
Jeg er din atlet i den digitale verden
Følg mig på LinkedIn, book et foredrag, bliv inspireret på min blog eller tilmeld dig mit nyhedsbrev 👇

Linkedin
LinkedIn - mit favorit medie og her jeg er mest aktiv
Jeg laver ca. 2-4 ugentlig post på Linkedin, kun med inspiration der skal styrke din digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag i jeres virksomhed, netværksgruppe eller event
Jeg har afholdt mere end 300 foredrag om digitalisering og den digitale købsrejse - og elsker at inspirere!
blog
Den digitale rodekasse - min blog og podcast
Det er min legeplads, jeg brænder for at formidle digital viden, der skal inspirere og motivere til digital succes!
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et af ovenstående ord. Peter Schjødt, digital atlet