Forside Blog Det jeg laver Foredrag Cases Digitalt servicetjek Testimonials Nyhedsbrev Podcast Om mig

2025 Copyright © Plead
7. april 2022

Mit umiddelbare gæt er, at op mod 70% af alle annoncer på SOME er lead ads!

...og jeg mener, at en stor del af dem, kunne udformes anderledes i forhold til at opnå den bedste effekt 🎯

I nedenstående video fortæller jeg hvad lead ads er, og så gennemgår jeg en del forskellige cases, så du bliver bedre klædt på i forhold til:


👉 Skal du bruge leads ads?

👉 Hvis ja - hvordan kan du bruge dem?

 

Lige nu er det som om, at alle vælger lead ads som annonceform på sociale medier - og det vil klart også fungere for mange, hvis man bruger det korrekt, men som det er med alle typer af medier, så skal man forstå hvad det er mediet er godt til....og hvad det er mindre godt til!



Jeg vil lige fortælle hvad lead ads er, det gør jeg også i videoen, så vil du bare skippe og gå direkte til den, så scroller du bare ned 👇


Lead ads er en annonceform som man primært ser på sociale medier, og her har man ikke den klassiske call to action som vi kender fra annoncer, hvor man klikker sig over til et website.


På lead ads er call to action en formular, hvor dine data typisk vil være forudfyldt, så du med få klik kan reagere på en annoncer 🎯 


På nedenstående billede kan du se en lead ads fra Velfac, hvor de spørger om jeg overvejer nye vinduer, og hvis jeg gør, så kan jeg udfylde en formular, og de vil kontakte mig.


Spørgsmålet er så, hvis jeg nu kunne være interesseret i nye vinduer, vil jeg så med et par klik sig ja til en sælger kan ringe til mig, eller ville jeg helst lige gå over på deres website og læse/se mere om deres vinduer?


Eller kunne der være personer som ville begge dele?


Hvad ville du? 


lead ads



Nu behøves det ikke være enten eller, og det er en af de ting som jeg sætter spot på i denne video

 

Du skal ikke hoppe med på en bølge fordi alle andre gør det, eller fordi alle skriger hvor vigtigt det er med data, du skal vurdere om lead ads er noget du skal bruge - og hvordan du kan bruge det!




Det var vist det, håber du har lyst til at se med, videoen varer 8 min.🎬

 

 

digital kunderejse


Hvis du kunne lide artiklen og har mod på meget mere digital inspiration med fokus på digitale kunderejser, digitalisering og ikke mindst: det mobile medie


...så er du velkommen til at følge med her:


👉 Linkedin - her er jeg mest aktiv, med opslag 3-4 gange om ugen

📱 Podcast - jeg har to podcast, en om digitale kunderejser og en om mobilen

✍️ Blog - på min blog er der masser af digital inspiration og mange cases

Derudover har jeg mit nyhedsbrev, så hvis du vil have masser af konkrete cases og digital inspiration direkte i din inbox, så kan du få det her ⭐️
 

 

Hvis du tænker I godt kunne bruge et digitalt indspark i jeres netværksgruppe, konference, ledergruppe, bestyrelse eller målrettet i jeres virksomhed, så kan du læse mere om mine foredrag her.

 

[email protected]

Mobil: tel:+4523246628

 

Tak for din tid, jeg ved den er værdifuld 🙏

Hilsen Peter Schjødt, digital atlet 

Jeg bygger fundamentet for digital succes!
...og mapping af digitale kunderejser er udgangspunktet 👉📱

Digitale kunderejser
80-90% starter kunderejser digitalt!
Har du styr på brugernes adfærd og krav på digitale kunderejser?
Mobil
70% af al digital trafik kommer i dag via mobilen 📱
For langt de fleste virksomheder vil det halverer deres digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag: digitale kunderejser, mobilen og digitalisering
Skal jeg inspirere jeres virksomhed, netværksgruppe eller konference?
Jeg er din atlet i den digitale verden
Følg mig på LinkedIn, book et foredrag, bliv inspireret på min blog eller tilmeld dig mit nyhedsbrev 👇

Linkedin
LinkedIn - mit favorit medie og her jeg er mest aktiv
Jeg laver ca. 2-4 ugentlig post på Linkedin, kun med inspiration der skal styrke din digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag i jeres virksomhed, netværksgruppe eller event
Jeg har afholdt mere end 300 foredrag om digitalisering og den digitale købsrejse - og elsker at inspirere!
blog
Den digitale rodekasse - min blog og podcast
Det er min legeplads, jeg brænder for at formidle digital viden, der skal inspirere og motivere til digital succes!
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et af ovenstående ord. Peter Schjødt, digital atlet