Jeg afholdte en 4 timers workshop for Bilka, hvor det primære fokus var at styrke deres tilstedeværelse på sociale medier, men vi brugte først en time på at tale den digitale købsrejse generelt, og deres potentielle kunders adfærd og krav her, da det er afgørende at forstå, hvis man vil have succes på sociale medier.
Skåret helt ind til benet, så er opskriften på succes, at lave noget super fedt og relevant indhold, men de færreste har contentben at arbejde udfra, og derfor bliver det meget ad-hoc - og det giver aldrig de bedste resultater.
Udover godt indhold, er der også vigtigt at forstå, hvad der skal til for at få mest effekt ud af opslag, og det kræver der er styr på alle små detaljer, som eks: stopeffekt, overskrifter, lyd, undertekster, etc.
I videoen her, kan du se et lille uddrag fra dagen, hvor jeg taler om det at lave indhold hvor man giver langt mere af sig selv, for det køber vi i høj grad ind på.
Hvis du kunne tænke dig et foredrag til jeres virksomhed, netværksgruppe eller konference, så er du altid velkommen til at tage fat i mig:
Mobil: 23 24 66 28
Vil du have masser af konkrete tips og cases til succes på den digitale kunderejse, digitalisering og om, det mobile medie, så tilmeld dig mit nyhedsbrev her.
Hvis du vil have mere inspiration - så her hvad jeg kan tilbyde:
Min nye podcast, Mobil-Strategi, der udelukkende handler om mobilen
Min podcast, Den Digitale Rodekasse, der har fokus på den digitale købsrejse
LinkedIn - hvor jeg er mest aktiv og deler ud af min viden
Foredrag - jeg har afholdt mere end 300 foredrag hos virksomheder, i netværksgrupper, etc.
Hilsen Peter Schjødt, digital atlet





