Forside Blog Det jeg laver Foredrag Cases Digitalt servicetjek Testimonials Nyhedsbrev Podcast Om mig

2025 Copyright © Plead

Vores kunder skal købe dobbelt så mange frugtstænger!

Sådan lød brief fra Castus, da vi havde første møde 

Castus er en del af det 100% danskejede selskab The Whole Company, der også producere og forhandler en række af Danmarks mest kendte mærkevarer: Fredsted The, Naturlig, Castus Sport, Trope Snacks, Jemo-pharm, Brygmesteren og Heidelberg. Alle varer med det tilfælles, at de udgør et lidt sundere alternativ til konkurrerende produkter på markedet.

 

Da vi indledte samarbejdet med Castus i foråret 2012, var det med det formål at øge salget af frugtstænger til den eksisterende kundegruppe.  Målet var kundegruppen skulle gå fra købet af én til to frugtstænger (en fordobling af købet). Et ambitiøst mål, der blev indfriet langt hurtigere end forventet!

Første skridt på vejen, var at flytte fokus fra produktfakta til udbytte af Castus frugtstænger for forbrugerne. Der blev taget hul på at skabe relevant og værdifuldt content

Facebook var et af de første medier, hvor Castus hurtigt skabte et attraktivt univers for mødre med børn i alderen 2-10 år, der søgte inspiration, tips og tricks til sunde og lækre mellemmåltider og madpakker.

 

Med over 17.000 engagerende fans, der gerne involvere sig har Castus skabt et rigtig godt fundament for salget af Castus frugtstænger. Senere har vi sammen sat fokus på, at konvertere de mange fans til permissions og dermed få dem endnu tættere på. En tæt samarbejde der blandt andet bliver brugt til udvikling af nye Castus varianter, hvor forbrugerfamilierne spiller en meget væsentlig rolle. Det betyder, at der er kommet mere end 5 nye varianter af Castus frugtstænger siden 2012.

 

Det tætte samarbejde med Castus er fortsat gennem årene og selvfølgelig også det gode arbejde med at give målgruppen relevant indhold. Fokus er nu ikke kun på facebook, men også Instagram, nyhedsbreve og web, hvor vi bistod med det daglige community arbejde.

 

Castus Sport - en succes med fart på ... 

Den største satsning i 2015, er lanceringen af Castus Sport. En lækkert, sundt og naturligt alternativ til den gængse energibar for målgruppen er danskerne der dyrker sport. En sportsbar udviklet i tæt samarbejde med Team Danmark diætister. Også i denne lancering var vi den primære samarbejdsparter på content og udviklet alt fra lanceringstrategi, PR-, blogger aktiviteter, udvikling af nyhedsbreve, webtekster og platformen der skal skaffe permissions fra de mange events Castus er involveret i.

Samarbejdet med Castus, havde jeg som partner i mit tidligere bureau: youneed:us

 

 

Jeg bygger fundamentet for digital succes!
...og mapping af digitale kunderejser er udgangspunktet 👉📱

Digitale kunderejser
80-90% starter kunderejser digitalt!
Har du styr på brugernes adfærd og krav på digitale kunderejser?
Mobil
70% af al digital trafik kommer i dag via mobilen 📱
For langt de fleste virksomheder vil det halverer deres digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag: digitale kunderejser, mobilen og digitalisering
Skal jeg inspirere jeres virksomhed, netværksgruppe eller konference?
Jeg er din atlet i den digitale verden
Følg mig på LinkedIn, book et foredrag, bliv inspireret på min blog eller tilmeld dig mit nyhedsbrev 👇

Linkedin
LinkedIn - mit favorit medie og her jeg er mest aktiv
Jeg laver ca. 2-4 ugentlig post på Linkedin, kun med inspiration der skal styrke din digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag i jeres virksomhed, netværksgruppe eller event
Jeg har afholdt mere end 300 foredrag om digitalisering og den digitale købsrejse - og elsker at inspirere!
blog
Den digitale rodekasse - min blog og podcast
Det er min legeplads, jeg brænder for at formidle digital viden, der skal inspirere og motivere til digital succes!
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et af ovenstående ord. Peter Schjødt, digital atlet