Telenor, Danmarks næststørste teleselskab, gør alt, hvad de kan, for at blive danskernes foretrukne teleselskab og hæve barren for både service, netværk og enkelthed i hele telebranchen.
I 2013 lancerede Telenor en af årets største kampagner "Byt til nyt", der blandt andet bestod af TV spots, outdoor og annoncer. Fælles for alle medier er, at de oftest påvirker forbrugerne, når de er på farten. Og hvad har vi alle med på farten - uanset hvor vi bevæger os hen? Mobilen selvfølgelig.
Vi udfordrede Telenor på brugernes mobile adfærd, udviklede mobilstrategien og mobilsitet, hvor forbrugerne ganske nemt kunne få et overblik over deres nuværende telefon værdi, og hvor stor en gevinst der ventede om hjørnet ved at bytte til nyt.
Med viden om, at mobilen er det primære second hand medie, udnyttede Telenor brugernes mobiladfærd til fulde ved køb af relaterede AdWords, hvilket lagde kampagnen og Telenor i front på søgemaskinerne.