Wunderwear er en frivillig multibrandlingerikæde bestående af 30 butikker og har tilsammen over 60 forskellige mærker inden for lingeri, nattøj, badetøj og strømper. Målet er klart: Der skal skabes trafik og dermed salg til kædens butikker.
Med ønsket om at være tilstede i lokale biografer med reklamefilm, skulle der tænkes anderledes. Vi udviklede to forskellige filmkoncepter: "Tortur" og "Øjenguf", begge med øje for målgruppens tilstedeværelse i biografen.
Virkede det så? Ja, Wunderwear opnåede med den atypiske film "Tortur" en meget høj erindring på 68%, hvilket er godt over gennemsnittet af biografreklamer. Derudover havde hele 19% lyst til at besøge den lokale Wunderwear efter at have set reklamen.
Udover de to reklamefilm til biografen, producerede vi små film, der skulle hjælpe brugerne med at vælge den rette BH.
Nedenstående er de reklamefilmen, samt et par fitting film
Samarbejdet med Wunderwear, havde jeg som partner i mit tidligere bureau: youneed:us