Forside Blog Det jeg laver Foredrag Cases Digitalt servicetjek Testimonials Nyhedsbrev Podcast Om mig

2025 Copyright © Plead
Websitet

Peter, er vores website egentlig så vigtigt i dag?

Det spørgsmål har jeg fået rigtig mange gange til møder og foredrag

Mit svar er det samme hver gang:

Vi ved at op mod 95% af de aktivt søgende starter digitalt, og for langt de fleste vil dit website være sidste station inden de beslutter om de vil købe, kontakte, gå ned i din butik - eller smutte igen!


Derfor er dit website det vigtigste digitale kontaktpunkt!


Rigtig mange virksomheder nedprioritere websitet og i mange tilfælde er sitet lavet ud fra en klassiske responsive skabelon, hvor man ikke har fået lavet en struktur der matcher brugernes krav på forskellige devices - og det koster på bundlinjen. 


Når vi taler om at få det optimale website, skal man have styr på:


🎯 Strukturen

🎯 Indholdet

🎯 Adfærd på forskellige devices

🎯 De små, men helt afgørende detaljer


Hvis man prioritere websitet og investere i at få det gjort skarpt, så har man ikke bare et website der konvertere optimalt, men som også vil kunne have en lang levetid.

I dag kommer 70% af al digital trafik fra smartphones og 63% af den trafik der kommer fra Google er fra mobilen 📱


Google har allerede meldt ud at de skifter fra "mobile first" til "mobile only", og da du formentlig også oplever at mere end 50% af trafikken på dit website kommer fra Google, giver det god mening at se på de krav som Google stiller til jeres website. 


Helt generelt ser vi at brugerne der kommer ind på et website via mobilen, ser halvdelen af siderne, er der i halvdelen af tiden og konvertere 2-3 gange dårligere i forhold til desktop...og ser du i din Google Analytics, vil du nok opleve at mere end halvdelen af dem der kommer på dit website, kommer via mobilen. 


I vores branche er vi gode til at råbe "ulven kommer", men når vi taler om mobilen, så er ulven kommet og den står i din butik!


I denne video får du rigtig mange tips til dit website, og du vil opleve hvor lidt der i mange tilfælde skal til for at øge dine konverteringer markant 💰

Vi havde en kunde, hvor vi ændrede farven og teksten på en call to action, og det betød en stigning i omsætningen på 1 million årligt!


Det meste af mit arbejde er strategiarbejde, men igennem de sidste 12 år, har jeg altid udarbejdet strukturen til samtlige websites, kampagner og systemer som vi har udviklet til kunder som LEGO, Bauhaus, Telenor, Dansk Håndbold Forbund, Nikon, Konica Minolta, Anders Matthesen, etc. 


Det er al den erfaring du får i denne video 🙋‍♂️


I videoen nævner jeg systemet Kikayo som vi har udviklet og hvor vi har digitaliseret al vores erfaring i forhold til at skabe hvad vi mener er det tætteste man kan komme på en skabelon til websites - med den struktur og de detaljer der sikre bedste konvertering på alle devices. Derudover kan du også lave online kurser som du ser her. 


Mit website er bygget i den skabelon, og vil du læse mere om den, så er det HER


Rigtig god fornøjelse, jeg ved der vil være en masse du kan bruge 🎯

Jeg bygger fundamentet for digital succes!
...og mapping af digitale kunderejser er udgangspunktet 👉📱

Digitale kunderejser
80-90% starter kunderejser digitalt!
Har du styr på brugernes adfærd og krav på digitale kunderejser?
Mobil
70% af al digital trafik kommer i dag via mobilen 📱
For langt de fleste virksomheder vil det halverer deres digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag: digitale kunderejser, mobilen og digitalisering
Skal jeg inspirere jeres virksomhed, netværksgruppe eller konference?
Jeg er din atlet i den digitale verden
Følg mig på LinkedIn, book et foredrag, bliv inspireret på min blog eller tilmeld dig mit nyhedsbrev 👇

Linkedin
LinkedIn - mit favorit medie og her jeg er mest aktiv
Jeg laver ca. 2-4 ugentlig post på Linkedin, kun med inspiration der skal styrke din digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag i jeres virksomhed, netværksgruppe eller event
Jeg har afholdt mere end 300 foredrag om digitalisering og den digitale købsrejse - og elsker at inspirere!
blog
Den digitale rodekasse - min blog og podcast
Det er min legeplads, jeg brænder for at formidle digital viden, der skal inspirere og motivere til digital succes!
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et af ovenstående ord. Peter Schjødt, digital atlet