Når jeg taler om den digitale købsrejse, så kan det ofte virke som et stort og dyrt projekt, men i langt de fleste tilfælde, er der faktisk tale om en minimal investering, som kan have en mærkbar effekt på den korte og lange bane
I nedenstående video får du to helt konkrete cases på hvordan en simpel indsigt i kunders adfærd og krav, gør at der står en klar vinder og en klar taber.
Hvis du er på farten og godt vil se videoen senere, så indtast din mail og jeg sender den til dig. Jeg gemmer ikke din mail og du tilmeldes ikke et nyhedsbrev - det er bare en service 😁
Du kan vælge at se nedenstående video, eller du kan lytte til afsnittet i min podcast, Den digitale rodekasse, hvor jeg gennemgår helt samme case. Find den der hvor du lytter til podcast, eller her 👇
Listen to "Millioner brugt på TV, kan være spildt!" on Spreaker.
Hvis du er hooked på mere om den digitale købsrejse, så kan jeg anbefale min helt nye podcast, hvor jeg gennemgår hele rejsen over flere afsnit, med masser af konkrete cases.
Hvis du kunne lide artiklen og har mod på meget mere digital inspiration med fokus på digitale kunderejser, digitalisering og ikke mindst: det mobile medie
...så er du velkommen til at følge med her:
👉 Linkedin - her er jeg mest aktiv, med opslag 3-4 gange om ugen
📱 Podcast - jeg har to podcast, en om digitale kunderejser og en om mobilen
✍️ Blog - på min blog er der masser af digital inspiration og mange cases
Derudover har jeg mit nyhedsbrev, så hvis du vil have masser af konkrete cases og digital inspiration direkte i din inbox, så kan du få det her ⭐️
Hvis du tænker I godt kunne bruge et digitalt indspark i jeres netværksgruppe, konference, ledergruppe, bestyrelse eller målrettet i jeres virksomhed, så kan du læse mere om mine foredrag her.
Mobil: tel:+4523246628
Tak for din tid, jeg ved den er værdifuld 🙏
Hilsen Peter Schjødt, digital atlet