Forside Blog Det jeg laver Foredrag Cases Digitalt servicetjek Testimonials Nyhedsbrev Podcast Om mig

2025 Copyright © Plead

Sammen med Lasertryk ville vi udfordre det klassiske influencersamarbejde

...det endte b.la. med en dokumentar film!

I 2016 udviklede jeg i samarbejde med Linse Kessler et talkshow, som skulle ende med mere end 50 helt udsolgte shows og over 30.000 solgte billetter.


I den forbindelse indgik vi et samarbejde med Lasertryk, hvor vi selvfølgelig skulle have et taktisk fokus der skulle give Lasertryk resultater, men vi skulle gøre det via storytelling ⭐️


I denne artikel vil jeg beskrive dette samarbejde, og vise den dokumentar vi producerede.

Fra start besluttede vi os for, at samarbejdet ikke skulle være det klassiske, hvor Linse står med et produkt på Instagram!


Det hele starter med, at vi skal have produceret en masse merchandise til talkshowet, og i den forbindelse tager jeg fat i Lasertryk, og spørger om de kunne være interesseret i en samarbejdsaftale - det var de heldigvis 🔥


Jeg udarbejdede et oplæg til Lasertryk, som bestod i én større ting, og så en del mindre taktiske ting, og dem vil jeg beskrive her.

 

Dokumentar

 

Som sagt skulle vi have en masse merchandise, og det var kopper, kalendre, bordskånere, plakater, etc.

Jeg foreslog at Linse kom en dag over på Lasertryk, og selv skulle trække i arbejdstøjet og lave hendes eget merchandise - og jeg ville filme til en dokumentar.



På den måde kunne vi skabe noget indhold som var fedt for hendes fans, da de kom med bag det hele.


Så vi skabte en god storytelling, som endte med at blive super populært - du kan se filmen her:

 



Efterfølgende lavede vi flere taktiske tiltag, som primært var på Linses sociale medier, hvor hun har mere end 500.000 følgere.


Det var b.la. små film med de forskellige produkter, konkurrencer, etc., men det var også helt konkrete rabatkoder til Lasertryk og tiltag der skulle sikre de fik flere følgere på SOME, tilmeldte til deres nyhedsbreve, etc. 

På alle måder var det en stor succes, både for Lasertryk og os, men vi fik også skabt noget indhold som var relevant og interessant for Linses fans - selvom det var reklame.




Jeg har lavet et længere blogindlæg, der handler om det at bruge historie i sin markedsføring, med masser af cases og video, vil du se den, så se med HER

Jeg bygger fundamentet for digital succes!
...og mapping af digitale kunderejser er udgangspunktet 👉📱

Digitale kunderejser
80-90% starter kunderejser digitalt!
Har du styr på brugernes adfærd og krav på digitale kunderejser?
Mobil
70% af al digital trafik kommer i dag via mobilen 📱
For langt de fleste virksomheder vil det halverer deres digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag: digitale kunderejser, mobilen og digitalisering
Skal jeg inspirere jeres virksomhed, netværksgruppe eller konference?
Jeg er din atlet i den digitale verden
Følg mig på LinkedIn, book et foredrag, bliv inspireret på min blog eller tilmeld dig mit nyhedsbrev 👇

Linkedin
LinkedIn - mit favorit medie og her jeg er mest aktiv
Jeg laver ca. 2-4 ugentlig post på Linkedin, kun med inspiration der skal styrke din digitale bundlinje
Foredrag
Foredrag i jeres virksomhed, netværksgruppe eller event
Jeg har afholdt mere end 300 foredrag om digitalisering og den digitale købsrejse - og elsker at inspirere!
blog
Den digitale rodekasse - min blog og podcast
Det er min legeplads, jeg brænder for at formidle digital viden, der skal inspirere og motivere til digital succes!
Aha, fedt, inspirerende, dét kan jeg bruge!
Du får kun et nyhedsbrev, hvis jeg mener det får dig til at sige et af ovenstående ord. Peter Schjødt, digital atlet